A Kütyüshop felajánlásában most egy igazi fénykarddal lehetsz gazdagabb! 🙂 Ez a kitűnő Jedi-fegyver megújuló energia forrásról töltődik (a számítógép USB csatlakozójából meríti az Erőt), és kitűnő fényforrást jelent akkor, ha mondjuk nem akarod felkapcsolni a lámpát, de mégis csak kéne valami fényforrás a számítógép mellé. Van külön tartója, ami egyben az USB-s töltő is – de természetesen le lehet róla venni, és mindenféle vezetékektől mentesen lehet vele hadonászni. A Kütyüshopban megvásárolható akár már most is a cucc, 11.500 Ft-ért ideális ajándék lehet Star Wars rajongóknak. De most az SFportal nyeremény játékában meg is nyerheted! Hogy mit kell ehhez tenned? Figyelni minden nap az SFportalt, mert a következő 10 napban minden délelőtt felteszünk egy képet egy fénykardról. Persze minden nap másikat. A játék utolsó napján – november 15-én, vasárnap – éjfélig kell küldened egy e-mailt a jatek@sfportal.hu címre, amelyben meg kell írnod, hogy melyik nap kinek a fénykardját mutattuk meg az SFportalon. A képeket Dzséjt válogatta össze, így ő például nem vehet részt a játékban, ahogy az SFportal további cikkírói, szerkesztői sem. Ja, és a Kütyüshop munkatársai sem, de nekik amúgy is van saját készletük. A helyes megfejtők ezután vagy Vader nagyúr látogatására várhatnak, vagy arra, hogy kisorsoljuk azt a szerencsést, aki megnyeri ezt a fantasztikus lézerszablyát. 🙂 Emellett ajánljuk a Design Space Center kapcsolódó cikkét a legtutibb fénykardos kütyükről.

Kinek a fénykardja ez? #9

09 1. fénykard 2. fénykard 3. fénykard 4. fénykard 5. fénykard 6. fénykard 7. fénykard 8. fénykard]]>