A Galaktika Magazin jóvoltából ismét nyereménysorsolásra kerül sor: ezúttal Arthur C. Clarke A város és a csillagok című regényéből sorsolunk, a Magyar Sci Fi Hírlevél feliratkozói között. Ha még nem iratkoztál volna fel tedd meg – idén minden hónapban sorsulunk a GFK sorozat köteteiből a hírlevél olvasók között!A történelem tele van nagyszerő városokkal, de Diasparhoz egy sem fogható. Évmilliók óta zárkózik védelmez? kupolája mögé, hogy elszigetelje magát a széthulló külvilág veszélyeitől. Valamikor olyan hatalommal rendelkezett, ami előtt még a csillagok is meghódoltak, de aztán – a legendák szerint – a bolygón kívülről érkező támadók vissza?zték az emberiség utolsó maradékát a város biztonságot nyújtó falai közé. Diaspar lakói örök élet?ek, de a halhatatlanságért nagy árat fizettek: sosem hagyhatják el tökéletesen szervezett, minden kényelemmel ellátott otthonukat. Ebbe a változatlanságba dermedt világba születik bele Alvin, a Kiválasztott, aki merőben más vágyakkal rendelkezik, mint a többi ember. ő meg akarja tudni, mi van a város falain kívül. Mivel erre senkitől, még a Központi Komputertől sem kap választ, maga indul el rejtett föld alatti folyosókon, hogy utánajárjon a legendáknak, és megfejtse Diaspar elzárkózásának igazi titkát. Részlet a regényből Iratkozz fel a Magyar Sci-Fi Hírlevélre, ha még nem tetted meg!

Név : *
Email : *
]]>