Idén már harmadikalkalommal debütál a Moziünnep.Magyarország minden mozija tárt kapukkal várja mindazokat, akik szeretnek filmet-filmeketnézni. A négy nap alatt több mint 200 filmet láthatunk, több mint 250 vászonravetítve, az ország egész területén, rendkívül alacsony jegyáron.



2006. augusztus 31.(csütörtök) és szeptember 3. (vasárnap) között, négy napon keresztül mindenmagyarországi mozi megnyitja kapuit a mozi és a filmek ünnepe előtt. Megtekinthetőklesznek a nyár nagy sikerfilmjei, illetve friss alkotások premier előttivetítéseire is sor kerül majd.

A rendezvény kereteinbelül olyan családi filmek kerülnek majd a vászonra, mint a Túl a sövényen című animációs film, vagya Johnny Depp, Orlando Bloom és Keira Knightley főszereplésével készült A Karib-tenger kalózai 2., Superman visszatér majd Brandon Routh,Kevin Spacey és Kate Bosworth főszereplésével. Ismét láthatjuk az Underworld: Evolúció-t s benne Kate Beckinsale-t,és persze Görög Zitát.

A Moziünnepen kerüla mozikba Nemes Gyula filmje, az Egyetleneimcímű vígjáték. (A film fő szerepeit Kovács Krisztián, Tóth Orsolya, Babos Gyulaés Bodrogi Gyula alakítják, zenéjét DJ Palotai mixelte.) A Mrs. Henderson a második világháború Londonába, s a WindmillSzínház erkölcstelen burleszkrevüinek meztelenkedő világába kalauzolja a nézőtJudi Dench és Bob Hoskins főszereplésével, míg a John Turturro rendezte Románc és cigaretta musicalvígjátékbanJames Gandolfini, Susan Sarandon, Kate Winslet és Steve Buscemi keresik aszerelmet.

Szintén aMoziünnepen látható először az egyik legismertebb középkori szerelmespár, Trisztán és Izolda története, Almodóvarlegújabb filmje, a Volver premierelőtt kerül a hazai mozikba. (A főszereplő Penélope Cruz.)

A korábbi évektőleltérően idén nem lesz szükség az első teljes árú mozijegy megvásárlására:ebben a négy napban minden mozijegyet csökkentett áron vásárolhatnak majd meg anézők. A kedvezmény a rendezvény ideje alatt minden moziban, minden filmreérvényes lesz. Az eddig megszokott kuponfüzetet felváltja a pénztáraknálingyenesen felvehető klubkártya, ami további kedvezményekre jogosítja majdtulajdonosát.

További részletek a rendezvény filmjeiről és meglepetéseiről a Moziünnephonlapján találhatók: http://www.moziunnep.hu

 Forrás: Antropos

]]>