Emlékszünk még a Kóma című Michael Crichton-film hátborzongató jelenetére a drótokon függő, öntudatlan emberi testekről? Vagy Robert de Niro fantasztikus gyógyulására az Ébredésekből? És Johnny Smith természetfeletti képességeire Stephen King Holtsáv című regényéből? A HIHETETLEN! Magazin áprilisi számából most megtudhatjuk, mekkora a valóságtartama ezeknek a történeteknek, és megismerhetünk néhány hírhedt beszámolót olyan betegekről, akik felébredve elmesélték, hogy öntudatlan állapotban is érzékelték a környezetüket, ám a kapcsolatteremtésre mégis képtelenek voltak.

Sokan állították már, hogy képesek olvasni az Akashának nevezett, fizikai szinten nem tapasztalható könyvtárból, amelyben a könyveket az egyes emberek sorsa, karmája helyettesíti. Itt a múlt, a jelen és a jövő fejezetei mind megtalálhatók, de vajon merre találjuk magát a gyűjteményt? A magazinban most Edgar Cayce és Rudolf Steiner tanításai nyomán pillanthatunk be ebbe a különleges könyvtárba…

A lap melléklete ezúttal a fáraó felébresztéséről szól. Egy lengyel látnok információi alapján indult expedíció Kheopsz fáraó sírjának felkutatására. Az elképzelés szerint ugyanis ha a fáraó maradványait a Nagy Piramisban található szarkofágba helyezik, az építmény felszabaduló energiája megvédelmezi a Földet a maják által megjósolt katasztrófától, amely különben elpusztítja bolygónkat…

A magazinnal ellátogathatunk még Bolíviába, a boszorkányok ottani piacára, olvashatunk a láthatatlanná tevő metaanyagokról, különféle földönkívüli lények és az általuk elrabolt emberek erotikus kalandjairól és a második világháborút kirobbantó globalista összeesküvésről is…

]]>