196 oldalon megjelent a Metropolis Media kiadó gondozásában a  Galaktika magazin extra kiadványa, a HiperGalatika 3. A HiperGalaktika 2009-es kötete a megszokott formában novellákon és tudományos írásokon keresztül mutatja be a jövőt. Az SF-szerzők és a szakemberek szemén át nézhetjük meg a komputer és az ember kapcsolatának lehetséges alakulását. A kötetben olyan témák szerepelnek, mint kibővített valóság; ember és gép; kötetlenül, avagy vezeték nélküli kapcsolat; gondolatvezérlés; esélyegyenlőség és digitális szakadék; internet és vallás; tömegkommunikáció – amikor tényleg a tömeg kommunikál; digitális diagnosztika; rések a falon, avagy a netbiztonsági problémák; internetezés és autonómia; informatikai veszélyforrások ; virtualitás és a mindennapi élet; a játék jövője. A kérdések a mindennapi életünkön túllépve, a jövő lehetőségeit, várható és elképzelhető fejlődési irányait mutatják be. Mindezt a megszokott szórakoztató, informáló stílusban. A novellák szerzői között olyan neveket fedezhetünk fel, mint Robert Silverberg, Stanislaw Lem, Henry Jones Jr., Hal Clement, Jennifer Pelland, Michael, T. Cricket, Szélesi Sándor, Kánai András, Képes Gábor, Dragon György vagy F. Tóth Benedek. A tanulmányokat az informatikai szakma neves szakemberei jegyzik. A kötet a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság közreműködésével, az általuk szervezett 3. Digitális Esélyegyenlőség Konferenciára készül. HiperGalaktika 03 Oldalszám: 196 ISBN/EAN: 9771789381109 Bruttó fogyasztói ár: 1490.- Ft A HiperGalaktika03 megrendelhető a Galaktika boltban. Dési Imre és Nagy Imre Informatikai fogalmak kisszótára A-Zs című kötete 20% kedvezménnyel megvásárolható a Booker.hu-n, az olvasóbarát könyváruházban.