Vannak, akiknél a legénység másodlagos – ők a kedvenc űrhajójukat akarnák vezetni. A Millenium Falcon nem meglepő módon az egyik slágerhajó. Valaki azonban ennél perverzebbet talált ki: ő Boba Fett lenne szívesen, néhány klónharcos, Han Solo, R2-D2, a fiatal Anakin Skywalker és Qui-Gon társaságában – méghozzá a Slave One (Boba Fett hajója) és a Millenium Falcon szentségtelen frigyén. Van, aki pont ellenkezőleg áll a kérdéshez, és inkább csak egy valamit tud biztosan: a legénységnek csupa jócsajból kell állnia, mint amilyen Jadzia Dax, Hetes, T’Pol és River Tam a Fireflyból. Ez biztos a U.S.S. Hárem lenne. Kreatív különdíjat osztunk annak az elképzelésnek is, mely szerint a Daedalus legénységében ott lennek Dr. Keller a gyengélkedőn, valami Kaylee a gépházban, „csak hogy kettő legyen belőlük”. Mi csak támogatni tudjuk az ötletet. Gyorsan felmerült persze a kérdés, hogy a Halálcsillag hajónak számít-e. A szakértőinkkel való konzultációt követően elfogadtuk egy bazinagy csillaghajónak ezt is végül – viszont egyből felmerült a kérdés, hogy egy Death Star vs. Atlantis meccsben akkor ki is nyerne. A Halálcsillag ugyan a bolygót simán kilőné Atlantis alól, az nem vitás, viszont álláspontunk szerint ha van elegendő ZPM a fedélzeten, akkor a városhajó túlélheti. Mitöbb, győzhet is a csatában – mint egy rajongó megjegyezte, ha Atlantis tele van felemelkedett ősökkel, akkor nem vitás. Mitöbb, a Halálcsillagot egy vogon űrhajó is lenyomhatja, ha épp arrafelé van kedve hiperűrsztrádát építeni. Egy másik rajongó megjegyezte, hogy vogonok léteznek a valós életben is – csak menjünk be egy közigazgatási intézménybe. Ha továbbfűzzük a gondolatot, akkor a Halálcsillagnak esélye sincs a Földdel szemben – csak saját magunk pusztíthatjuk el. Minthogy az Univerzumok ilyen összemixelődése meglehetősen valószínűtlen esemény, ezért joggal merült fel az Arany Szív is, mint potenciális űrhajó – hiszen az valószínűtlenségi hajtóművel rendelkezik. Amitől viszont kimondottan boldogak voltunk, hogy akadt rajongó, aki bekommentelte: Mézga Aladár csodajárgányát, a Guliverklit akarná vezetni, és legénységi tagnak megtartaná Blökit. Köszönjük minden válaszadónak, ezen a hétvégén is tanultunk valamit.

Csatlakozz Te is az SFportal Facebook csoportjához!

]]>