élő közvetítés Starcraft 2-es összefoglalóját olvashatjátok a következő oldalon. 21:00-kor elkezdődött a fejlesztők színpadán a Star Craft 2 cinematic panel, melyen azt ecsetelik, hogyan készültek a Starcraft 2 átvezető videói. Starcraft II Secrets of the Masters fejlesztők színpada 22:34 Elkezdődött a fejlesztők színpadán a Starcraft II Secrets of the Masters panelje, melyen főleg a Battlenettel kapcsolatban osztanak meg belső infókat. 23:03 A Starcraft 2 panelen most éppen azt ecsetelik, milyen nagyszerű, remek, szuper, fenomenális munkát végzett a fejlesztők nagyszerű, remek, szuper, fenomenális csapata 🙂 Illetve, hogy a csapat egyik tagja mekkora nagy játékos, simán leverte a vezető fejlesztőt és az egyik társát. Illetve tanácsokat adnak a multi játékosoknak, ami főleg abban merül ki, hogy használjuk a közösségi oldalt. 23:10 Jó tanács a Starcraft 2 játékosoknak: egy sorfalnyi tengerészgyalogos sortűzzel megállíthatja a protos papok rohamát, ám ha egy kupacban vannak, és a zergek körbe állják őket, akkor nagy lesz a veszteség és nem a zergek oldalán. 23:25 A Starcraft 2 színpadán pedig videókkal egybekötött tippeket mutatnak be az érdeklődőknek. Ilyen például, hogy a repülő egységekkel könnyen elbánnak pl. az emberek tengerészgyalogosai, de mivel a repülők lőtávolsága nagyobb, így ha távol tartjuk őket, biztonságosan végezhetnek a gyalogsággal. Starcraft 2: Costum Maps and Editor 00:06 A Starcraft 2 paneljén arról beszélnek, hogy egy pálya elkészítésének négy legfontosabb pontja a játék típusa, a szórakozási faktor, hogy mennyire könnyű megtanulni és a visszajelzések. 00:10 „Az emberek szeretnek zombikat gyilkolni”, ezért kellettek a Starcraft 2-be is zombiszerű lények, legalábbis Richard Khoo szerint, akit szidnunk kell, ha egy küldetést a nehézsége miatt nem tudunk befejezni, mert ő felelt a nehézségi szint belövéséért. 00:28 Justin Kalinchuch a Starcraft 2 pályaszerkesztő programjáról kezdett el beszélni. 00:33 Videón mutatták be, hogyan lehet hőseinket színvonalas mészárosokká tenni. Azaz képességeink effektjét kiszínezhetjük, de akár új, halálos képességeket is kitalálhatunk. Ennek demonstrálására egy rovarszerű akármi kiszellentett egy zöld forgószelet, mely felszívott féltucat bárányt. 00:37 Egy újabb videón az elkészített színes képességek segítségével néhány protos berendezett egy frankó zerg tömegsírt, majd a képességek segítségével kiírásra került a GG felirat. 00:50 Közben a Starcraft 2 panelnél is elkezdődött a kérdez-felelek. Egy kérdés arra irányult, hogy hány prémium kampány lesz majd a jövőben, de erről egyelőre nem nyilatkozhattak. Ezzel véget ért a Starcraft 2: Costum Maps and Editor panel. Starcraft 2 Story Q&A, fejlesztők színpada 01:40 A Starcraft 2-ben a Sötét Templomosok, bár más pengét használnak, mint társaik, ugyanabból az energiából manifesztálják. 01:45 A meglepetések miatt egyelőre nem szeretnének időrendet felállítani. 01:55 Mengsk egy sakkjátékos, így nem fogja csak úgy megöletni Raynort, helyette igyekszik tönkretenni. Mengsk a legnagyobb ellenfelének Raynort tartja. 01:58 A zerg-protoss hibridek létrejötte és elszabadulása nem biztos, hogy baleset volt. Mengsk a Domínium legfelső ura, de nem az egyetlen jelentős hatalommal bíró ember. 02:10 A zergek gonoszak, brutálisak és csak állatok, és ez sohasem fog megváltozni. És hiába van hasonlóság a Warcraft orkjaival, a két univerzum között nincs kapcsolat és nem is lesz. A Starcraft világában rossz dolgok történnek a rossz emberekkel, de rossz dolgok történnek a jókkal is. 02:18 S Starcraft 2 és a Firefly között nem véletlen a hasonlóság. Az alkotókra nagy hatással volt a sorozat, főleg az űrwestern jelleg. Bár ők nem vették annyira viccesre a dolgot, mint a Firefly alkotói. 02:24 Raynor maroknyi csapata azért győzhette le a rájuk támadó sereget, mert ennyire jók és mert hittek benne. 🙂 02:27 A Starcraft regények mindegyikének 90%-át a fejlesztők csapata találja ki, hogy mindnél jobban illeszkedjen a játékokhoz, majd ezt adják oda egy írónak. Ezzel véget ért a Starcraft 2 panel.]]>