A magazin aktuális számának borítója[/caption] A magazin címlapsztorija ezúttal a bibliai tíz csapás történetét eleveníti fel. Hiszen erről az eseményről mindenki hallott már, mégis csak kevesen tudják felsorolni, hogy melyek voltak e csapások,  milyen sorrendben követték egymást és ki okozta ezeket. Noha évezredeken keresztül Isten hatalmának megnyilvánulásaként értelmezték az Ószövetség erre vonatkozó részét, ma mégis úgy tűnik, a történtekre létezik tudományos magyarázat is. Ám a tudomány nem mindenható, és időnként hajlamos a megmagyarázhatatlan részletek figyelmen kívül hagyására…

A természetfeletti jelenségek közül ezúttal a boszorkányok elleni védekezésről olvashatunk; megtudhatjuk, hogy a legnagyobb méretű Biblia megszületését a hagyomány a Sátánnak tulajdonítja, míg a világ legkisebb Szentírását gonosz szellemek munkálkodásának köszönhetjük… A rovat egy másik cikke szerint pedig a lélekvándorlás a halhatatlanság előfeltétele; azaz úgy is mondhatnánk, hogy a reinkarnáció az örökkévalóság mosolya 🙂
A magazin 15 oldalas májusi melléklete azokról a bizonyos ellopott évszázadokról és az elveszett idő magyar vonatkozásairól szól. Amennyiben ugyanis valóban hiányzik 300 esztendő a történelemből, akkor ez a hiány átírhatja nemzetünk történetét is, mégpedig éppen a honfoglalást megelőző, sokat vitatott időszakot…

A meghökkentő világ című rovat ez alkalommal egy extrém vacsoracsatára hívja meg az olvasókat, ahol a házi koszt fogalmát tágíthatjuk ki különféle turistacsalogató falatokkal kötött közelebbi ismeretség keretében – igaz, interaktív módszer híján egyelőre csupán képeket nézegetve, és a vállalkozó szellemű újságíró tapasztalataira hagyatkozva…

Tovább fokozva az egzotikus ízeket megtudhatjuk még, hogy földönkívüli lények lehettek-e Laosz ősi istenei, hogy Heraklész 12 próbája során eljutott-e Atlantisz földjére, hogy milyen lesz a jövő hadserege és hogy miféle titkokat rejtenek a nemrégiben nyilvánosságra hozott titkos UFO-akták…

]]>