Szegedi Péter: Béla Kovács – avagy a flash point and click játékfejlesztés örömei Hogyan lehet valós helyszíneket rejtvénnyé, a hús-vér emberekről készült fotókat átrajzolással pedig videojáték figurává változtatni? Emellett szó lesz a zene erejéről, a teszt során elakadó játékosokról, és arról is, hogyan lehet értékesíteni egy olyan játékot, amit mindenki játszhat a böngészőben. Tóth András: Űrszondák – mi számít sikernek? A 33 éve könnyedén eldolgozgató Voyagerektől a Föld légkörét el sem hagyó szondákig, gazdag a szórás. Ebben keresünk majd valami logikát és megnézzük a legérdekesebb sztorikat, illetve hogy milyen tényezők vezettek az események ilyetén kifutásához. Végül feltesszük a kérdést, megállapítható-e valamilyen szempontból összefüggés egy szonda eredményei és élettartama között és ha igen, milyen esetekben? Nem csak space-geekeknek. Hargitai Henrik: Üzenet a jövőbe Sokféle üzenetet küldünk tudatosan vagy nem tudatosan a jövőbe. De melyik fog megmaradni? Mi lesz ebből még olvasható? Ki fogja olvasni? Egyáltalán: érdemes ezzel foglalkozni? Vámosi Gergely: Digitális legózás A Minecraft egy nagyon kölönös szerzet a videojátékok között: virtuális LEGO, túlélőhorror, logikai játék és pixeles retróműalkotás egyben. Megpróbálom elmagyarázni, mi ez az egész, és miért annyira jó, úgy, hogy azok is megértsék, akik egyébként nem fogékonyak az ilyesmire. Időpont: 2011. február 10. csütörtök, este 19.00 Helyszín: Tündérgyár, IX. kerület, Tűzoltó u. 22.

A BELÉPÉS INGYENES!

View SFportal Meetup – Tündérgyár in a larger map]]>