Fairylona egyik bejegyzésében Anthony Sheenard A láthatatlan város című könyvéről ír. A könyv tizennégy novellát tartalmaz, melyek Budapesten játszódnak. Ám a sci-fi, fantasy és misztikus temájú történetek egy egész másféle várost mutatnak be az olvasónak. Brandon Hackett blogjában az én, a halhatatlan felújított változatának megírása merül föl kérdésként. Asimov és Clarke is cselekedett már hasonlót. Miért ne sikerülne ugyanez Hackettnek is? Bellamaria Pozitív gondolkodás és Anya (egyszerre) csak egy van című remek írásait olvashatjuk el blogjában. Adeptus az Iced Earth Something Wicked This Way Comes című albumáról ír nekünk. A lemez utolsó három száma Jon Schaffer gitáros által megírt sci-fis történetet meséli el. Adeptus ír még az őrség tetralógia legújabban megjelent kötetéről, az Alkonyi őrségről is. Szergej Lukjanyenko regényéből most még többet tudhatunk meg a Másfélék világából. Acélpatkány a 2008. a Patkány éve című filmről ír. A filmben Harley Stone (Rutger Hauer) egy titokzatos sorozatgyilkos után nyomoz. Ugyancsak Acélpatkánynál olvashatunk Fritz Lang Metropolis című némafilmjéről, az SF filmművészet egyik klasszikusáról. MorTuadhnál a Hupikék Törpikék három dimenziós, animációs változatáról olvashatunk. A trilógia rendezője Colin Brady, aki az E.T. felújításán, az Egy bogár élete és a Toy Story című filmeken, valamint a Tini Ninja Teknőcök feldolgozásában dolgozott. Skip folytatta toplistájának írását, ezúttal kedvenc külföldi íróit állítja rangsorba. Aztán a toplistás játékba beszállt Zed Zero is. Asterdroid egy Kisvakond DVD életmentő hatásáról számol be. Sheenardnál folytatódnak a Rezső, a piranja apuka történetei. Valamint egyik bejegyzésében Kína kerül szóba. Sayed a U2 3D-s koncertfelvételével kapcsolatos élményeit osztja meg velünk, és mindenkinek ajánlja a koncertfilmet. Onsai a fővárosba került kismamák helyzetéről ír a baba-mama kör kapcsán.
]]>