A magazin címlapsztorija aktuális félelmünkkel, a sertésinfluenza-járvánnyal foglalkozik; annak jár utána, vajon a H1N1 vírusát nem mesterségesen állították-e elő valamely titkos laboratóriumban, hogy azután rászabadítsák a világra? Egyes vélemények szerint ugyanis a vírust az amerikai elnök ellen vetették be bizonyos erők, hiszen Barack Obama a járvány kitörésekor éppen Mexikóban tartózkodott, és a sertésinfluenza egyik első halálos áldozatával, Felipe Solisszal, az Antropológiai Múzeum igazgatójával kezet is fogott. Márpedig tudjuk, hogy a fertőzés kézfogás útján is képes emberről emberre ragadni…

A természetfeletti jelenségek közül ezúttal a lefényképezett gondolatokról olvashatunk, és megismerhetjük azon üzletemberek titkait, akik különleges adottságaik segítségével szerezték első dollármillióikat…

A magazin 15 oldalas melléklete ebben a hónapban az Angyalok és démonok című film hátterét deríti fel. Szakértők nyomába eredve deríthetjük ki, hogy a rafinált sztoriból mi lehet valóság, és mi a fikció. Utánajárhatunk nemcsak az ókori Róma rejtélyeinek, hanem például a svájci CERN intézetben őrzött titkoknak és annak is, hogy a modern illuminátusok és a szabadkőművesek valóban az Isten-gént kutatják-e szigorúan őrzött laboratóriumaikban…

A mítoszok és legendák című rovatban most többek közt a sumérek égből érkezett istenei látogatnak el a magazin oldalaira, de Salamon király rejtélyes körülmények között eltűnt kincsének szintén a nyomába eredhetünk. A bibliai Salamon király a történelem egyik legismertebb uralkodója volt, noha számos tudós a mai napig kételkedik még a létezésében is, hiszen régészeti leletek nem tudósítanak róla. Ráadásul valóban nehéz elhinni, hogy létezett egyszer egy ország, ahol a gazdagság nemcsak fényűzéssel, hanem bölcsességgel is párosult…

A továbbiakban megismerkedhetünk még Che Guevara állítólagos reinkarnációjával, a mexikói sivatag UFO-jelenségeivel, láthatunk sikeres fejátültetésen átesett állatokat, végül visszatérve a múltba megtudhatjuk, szerepeltek-e atlantisziak a görög mitológiában…

]]>