Mindegy hogy melyik sorozat rajongója vagy, a fontos hogy megmutassuk azt, hogy igenis vannak magyar sci-fi rajongók, akik szívesen utaznak akár külföldre is, hogy találkozhassanak kedvenceikkel.  Célunk az, hogy összehozzunk olyan embereket, akik szeretnének egy jó hangulatban és közösségben kiutazni és együtt mulatni egy közös rendezvényen. Ha már úgyis mennénk, akkor menjünk együtt, érezzük jól magunkat, és közösséget alkotva szórakozzunk együtt a 2011-es találkozó otthont adó városában, Düsseldorfban. Jövőre jubileumi rendezvény lesz. Elérkeztünk a 20. évfordulóhoz. Ennyi vendéget még sosem hívtak meg egyszerre, éppen ezért idén először nem három, hanem négy napos rendezvényre készülhetünk. Mindenkinek ajánljuk figyelmébe, akit egy kicsit is érdekel a sci fi, és szeretné a sztárokat testközelből megismerni, és úgy látni őket, ahogy még korábban sohasem. Felvállaljuk a teljes szervezést az indulástól a szálláson át egészen a hazaérkezésig. További információt a csatolt linken találhatók. Az információkat folyamatosan frissítjük. Élménybeszámoló a 2010-es utazásról. Szeretnék beszámolni nektek a 2010-es találkozó élményeiről a saját szemszögemből, mivel volt lehetőségem kiutazni a tavaly.  Egy olyan élményben volt részem, melyre mindig szívesen fogok visszaemlékezni. Találkozhattam olyan sztárokkal, amelyeket azelőtt csak a TV-ben láttam. Három nap önfeledt bulizás volt. Rengeteg országból találkoztam rajongókkal, akik kiváló társaságot nyújtottak. Még brazil látogatóval is összefutottam. Egy nagy szálloda adott otthont mindennek. Nagyon sok árussal találkoztam, és bármit beszerezhettem volna. Ennek csak az szabott határt, hogy mennyit tudtam költeni.  🙂 Mind péntek, mind szombat este lehetőségem nyílt bulizni a rajongókkal, sőt még a sztárok is lejöttek közénk szórakozni.  Nem is gondoltam volna, hogy ilyenben lehet részem, Jövőre jubileum lesz, ezért is szeretnék ismételtem visszautazni, ezúttal már szervezett formában.
Bővebb információ a Star Trek Baráti Társaság Facebook-oldalán, e-mailben pedig a fedcon2011@hotmail.com címen lehet érdeklődni. Az SFportal korábbi FedCon élménybeszámolói és galériái

FedCon XIX hangulatvideó

FedCon XVIII – jelmezes rajongók

]]>