Brannon Braga, a Star Trek franchise egyik oszlopos vezetőjekijelentette: végzett a sorozattal. Azt ő is elismeri, hogy a rajongókjó része valószínűleg tapsol örömében ezt a kijelentést hallva.
18 esztendő óta először fordul elő, hogy a televíziócsatornákon nem megy friss Star Trek sorozat, és újabb mozifilmtervekről sem lehet hallani, néhány megalapozatlan pletykátóleltekintve. Brannon Braga a Star Trek: The Next Generation óta a műsortkészítő csapat tagja, 1990-ben került be. Az Új Nemzedék esetében írójaés producere volt a sorozatnak, majd a Voyager előléptetést hozott aszámára, ő lett az új széria executive producere. Több, mint 150epizódot írt meg – többek között a TNG duplarész, az "All GoodThings…" forgatókönyvét, melyért Hugo díjat nyert. Az Enterprise,melynek társalkotója és szintén executive producere volt, már nemhozott neki ekkora sikert – a 4. szezonnal be kellett fejeznie apályafutását. Társírója volt két Trek mozifilmnek is, a Generations(Nemzedékek) és a First Contact (Kapcsolatfelvétel) munkálataiban vettrészt. Mint most elmondta, ha lenne kilátás újabb Trek sorozatra vagy filmre,ő nagy valószínűséggel akkor sem működne közre aktívan – inkább valamimást, újat csinálna. Erre most megvan a lehetősége – Rick Bermannal,Trekes producertársával együtt a Threshold című sorozatot készítik, aTNG-ből megismert Brent Spiner (Data) főszereplésével.
]]>